همیشه بازار آمریکا میلادی گلدمن ساکس

همیشه: بازار آمریکا میلادی گلدمن ساکس سال میلادی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جناب علم الهدی خطبه معروف اشکنه به جای مرغ را دوباره بخوانید ، هشدار خ

حالا و در این شرایط که عنصرهای اپوزیسیون و ضد انقلاب وارد معرکه شده است اند وقت جهت مسابقه سیاسی مناسب نیست. اکنون دقیقا همان زمانی است که این صورت ها که حتما م

جناب علم الهدی خطبه معروف اشکنه به جای مرغ را دوباره بخوانید ، هشدار خ

هشدار خاص به اصولگرایان مخالفان دولت روحانی راجع به تجمعات غیرقانونی/ جناب علم الهدی خطبه معروف اشکنه به جای مرغ را دوباره بخوانید

عبارات مهم : سیاسی

حالا و در این شرایط که عنصرهای اپوزیسیون و ضد انقلاب وارد معرکه شده است اند وقت جهت مسابقه سیاسی مناسب نیست. اکنون دقیقا همان زمانی است که این صورت ها که حتما مورد اعتماد بخشی از مردم هستند باید با یادآوری خاطرات توصیه به اشکنه خوری پا به میدان گذاشته و در جهت آرام سازی فضا اقدام کنند .

جناب علم الهدی خطبه معروف اشکنه به جای مرغ را دوباره بخوانید ، هشدار خ

ظهر روز گذشته در چند شهر کشور تجمعات غیرقانونی اعتراضی برگزار و متاسفانه در بعضی از آنها شعارهای ساختارشکنانه نیز سرداده شد . آنچنان که عنوان شده است بهانه این تجمعات گرانی و وضع اقتصادی بوده وآنطورهم که مسئولان مربوطه اعلام کرده اند گویا بخشی از تجمع کنندگان همان افرادی هستند که در ماجرای موسسات اعتباری متضرر شده است اند .

آنچه روز پنج شنبه در این چند شهر رخ داده است البته زوایای بسیار مهمی دارد که بررسی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد .

حالا و در این شرایط که عنصرهای اپوزیسیون و ضد انقلاب وارد معرکه شده است اند وقت جهت مسابقه سیاسی مناسب نیست. اکنون دقیقا همان زمانی است که این صورت ها که حتما م

واقعیت این است که در اینکه اوضاع اقتصادی کشور مناسب نیست و مردم با فشارهای معیشتی زیادی مواجه هستند هیچ تردیدی نیست.گرانی ، امرار معاش را سخت کرده و بنا به آمارهایی که از سوی بعضی مقامات دولتی هم اعلام شده است است قیمت بیکاری از چالش های اساسی است که این دولت با آن مواجه است . در اینکه مردم حق دارند گله داشتند باشند و این گله خود را هم بیان کنند تا به گوش مسئولان برسد هم هیچ تردیدی نیست و اساسا قرار «انقلاب» هم با مردم همین بوده است . اینکه هر تجمع و اجتماعی که مردم منتقد در آن حضور دارند به بیگانگان نسبت داده شود هم حتما نه نزدیک به واقعیت است و نه از انصاف بهره ای برده است . ولی آیا در مورد اخیر تجمعات غیر قانونی ساختار شکنانه در مشهد و چند شهر دیگر هم همین شرایط برقرار بوده است؟

با این پیش زمینه های ذهنی اجازه بدهید آنچه رخ داده است را مرور کنیم :

پس از ماجرای تخلفات بعضی موسسات اعتباری و متضرر شدن بخش قابل توجهی از مردم که اعتماد کرده و دار و ندارشان را به این موسسات سپرده اند تنها راه رساندن پیامشان به مسئولان را تجمع و تحصن در اماکن متفاوت دانستند .

جناب علم الهدی خطبه معروف اشکنه به جای مرغ را دوباره بخوانید ، هشدار خ

نمونه این تجمعات در نمایشگاه مطبوعات پایتخت کشور عزیزمان ایران ، برابر بعضی نهادهای حاکمیتی و بعضی نقاط دیگر شهرها قابل مشاهده بوده هست. تجمعاتی که با تابلو نوشته ها و شعارهایی در جهت اعلام اوضاع اشان و درخواست حل مشکلاتنشان همراه بوده است . از قرار گویا بنا بوده تجمعات روز پنج شنبه نیز از این جنس باشد .اما توصیه متمایز کننده این تجمع البته این بوده که شعارهای ساختار شکنانه ای مطرح شده است و توهین هایی نسبت به شخص رییس جمهور صورت گرفته است . البته توصیه دیگری که وجه تمایزی دیگر بوده است اینکه بعضی مخالفان و رقبای سیاسی دولت به شکل عجیبی با این ماجرا مواجه شده است اند. بعضی از آن ها به جای نفی و تقبیح برگزاری این تجمعات غیر قانونی و ساختار شکنانه نوک پیکان حملات خود را به سمت شخص رییس جمهور و دولت گرفته اند.

مصاحبه های آنها در رسانه ها تعجب برانگیز شده است هست. به عنوان نمونه نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس گفته است: «بنده بعضی بی تدبیری ها و مجموع رفتاری که دولت نسبت به آنها بی توجهی کرده چه در عنوان سپرده گذاران و چه در ارتباط با مؤسسه پدیده و سایر مسائلی که متأسفانه به آنها اعتنا نشده و حقوق مردم تضییع شده است مسئله مهم می دانم.

حالا و در این شرایط که عنصرهای اپوزیسیون و ضد انقلاب وارد معرکه شده است اند وقت جهت مسابقه سیاسی مناسب نیست. اکنون دقیقا همان زمانی است که این صورت ها که حتما م

مردم در هر صورت در این پرسشها باید یک جایی حرف ارزش شنیده شود. ما چندین ماه است که سؤال از مدیر جمهور را مطرح کرده ایم. با توجه به اینکه بیش از 140 نماینده هنوز نتوانستند این سؤال خود را مطرح کنند و مدیر جمهور را به مجلس بیاورند تا به این عنوان پاسخ دهد مردم بی پناهی که دست ارزش به جایی نمی رسد چه کار کنند؟. بنده امروز مقصر مهم را در ارتباط با مسئله سپرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری دولت می دانم که با بی تدبیری خود در همه ابعاد امروز زمینه اعتراضات را فراهم می کند. مردم ما حق دارند در ارتباط با حقوق تضییع شده است خود به جایی پناه ببرند هنگامی که امروز کسی نیست که به آنها پناه دهد و حرف ارزش را بشنود و نماینده های آنها هم در مجلس نمی توانند حرف خود را مطرح کنند و متأسفانه با سوءمدیریتی که با یک دیکتاتوری فراوان حتی (که اجازه نمی دهند این پرسشها مطرح شود) نتیجه آن این خواهد شد که مردم به این شکل تجمع و پرسشها خود را به یک شکلی طرح کنند. بنده ضمن اینکه باید از مردم مظلوم سراسر کشور در ارتباط با این سوءرفتارها به این شرایط افتاده اند عذرخواهی می کنم، هشدار می دهم که بی تدبیری دولت در ارتباط با احقاق حقوق این مردم زمینه بسیاری از پرسشها را ممکن است در کشور فراهم کند و انتظار ما این است که هیأت رئیسه مجلس از این خودکامگی و سوءمدیریت – که جلوی سؤال نمایندگان را نسبت به مدیر جمهور گرفتند – دست بردارند و اجازه دهند که مجلس از حقوق قانونی خود نسبت به پیگیری مطالبات مردم استفاده کند و دستگاه ها را به رعایت حقوق مردم ملزم کند.»

برخی از شخصیت های دیگر هم که انتظار می رفته به گونه ای دیگر سخن بگویند و شرایط را جهت مردم تبیین کنند حرف های دیگری زده اند که قطعا مناسب شرایط حال نیست.

جناب علم الهدی خطبه معروف اشکنه به جای مرغ را دوباره بخوانید ، هشدار خ

مثلا در اظهار نظری محمد باقر قالیباف گفته است : «عرصه امروز کشور جهت بعضی مردها مسئول کشور، عرصه مال، قدرت و منال و پول بوده و به کسی تعارف نمی کنند.امروز 4 درصدی ها در کشور افرادی هستند که قانون را به آسانی در کشور دور می زنند و زندگی مردم را له می کنند و وقت را به مردم در تصمیم گیری ها نمی دهند.»

و البته در ادامه آیت الله علم الهدی نیز گفته است: «امروز در برابر اوضاع اقتصادی ، رفاه و زندگی مردم شرمنده_هستیم ».

نمونه این بیانات و مواضع در بعضی کانال های تلگرامی متعلق به مخالفان دولت زیاد هست. بعضی دیگر نیزبه صورت صریح تر تلاش می کنند روی این موج انتقادی سوار شده است و سیاست خود را جهت فشار به دولت و ادامه بازی های سیاسی وقت انتخابات پیش ببرند.

حالا در همین جا باید چند مساله مهم را یادآوری کرد.

1-این تجمعات بلافاصله بعد از شروع با کاور خاص رسانه های اپوزیسیون و کانال های تلگرامی خارج از کشور به جهت حمایت و گسترده تر کردن آن مواجه شد. پرسش این است که این طیف از اصولگرایان که اکنون به صرافت دفاع و حمایت از تجمعات اینچنینی افتاده اند دقیقا در چه زمینی بازی می کنند ؟آیا به جهت اینکه در این تجمعات شعار توهین آمیز علیه رییس جمهور قانونی کشور سر داده شده است است و چون این مردها مخالف آقای روحانی هستند باید به دفاع از تجمع کنندگان و اقداماتشان پرداخته و خم به ابرویشان نیاوردند که چه رخ داده است ؟

2-آیا این مردها گوششان را بر سایر شعارهای مطرح شده است بسته اند ؟ آیا در ادامه دفاعیاتشان از این تجمعات حاضرند از شعارهای ساختارشکانه ضد حکومتی هم دفاع کنند ؟

3-آیا این مردها در شرایط مشابه قبلی هم همین مواضع را داشته اند . آیا این سخنان مربوط به آیت الله علم الهدی نیست که در وقت دولت آقای احمدی نژاد و اعتراض به گرانی های سرسام آور گفته بودند :« امكانات غذايي زندگي خودتان را تهيه كنيد؛ بنا نيست زندگي شما هر جور كه قبلاً مي گذشته الان هم همان طور باشد.

اگر مرغ در دسترس نيست آن را با يك ماده پروتئيني ديگر جايگزين كنيد. مشهدي ها مگر اشكنه پياز داغ را يادتان رفته و آن زندگي را فراموش كرده ايد؛ مگر قرار است برنامه همان باشد كه قبلاً بوده است.شما مردم قدرت داريد تا وارد ميدان كار شويد و نيازهايتان را برطرف كنيد.افغانستان انبار جوي دنياست. جو را از افغانستان وارد كنيد و كارشناسان خوراك ابتكار كنند و براي خوراك مرغ چاره ديگري بينديشند.دشمن مي خواهد به خاطر شكم ما را از پا درآورد. آیا توكلتان از خدا قطع شده است هست؛ مگر به خدا اعتقاد نيستید.»

4-اکنون که کانال های ضد انقلاب و اپوزیسیون با سرعت هر چه تمام تر تلاش می کنند تا این تجمعات را گسترش داده و هدایت کنند . پرسش این است که موضع شما دقیقا در این مورد چیست ؟ دفاع از تجمعات یا تلاش و تلاش در آرام کردن شرایط ؟

واقعیت این است که طیف اصولگرایان منتقد دولت در ادامه غلط های خود یک اشتباه راهبردی دیگر هم مرتکب می شوند . اشتباهی بزرگ که حتما هزینه های سنگینی هم خواهد داشت . آنها فراموش کرده اند که حسن روحانی اگر چه فرد مطلوب آنها جهت ریاست جمهوری نیست ولی او هم منتخب اکثریت قابل توجه کشور است و هم رییس جمهور قانونی کشور که مسئولیت هدایت دولت را هم بر عهده دارد . حالا و در این شرایط که عنصرهای اپوزیسیون و ضد انقلاب وارد معرکه شده است اند وقت جهت مسابقه سیاسی مناسب نیست.

اکنون دقیقا همان زمانی است که این صورت ها که حتما مورد اعتماد بخشی از مردم هستند باید با یادآوری خاطرات توصیه به اشکنه خوری پا به میدان گذاشته و در جهت آرام سازی فضا اقدام کنند . شاید شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران هم که این روزها سرش به آموزش های خلبانی گرم شده است و تصاویرش به عنوان خلبان هواپیماهای مسافربری در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … دست به دست می شود بد نباشد سفری هم به مشهد داشته باشد و به جای یادآوری تعجب آور مباحث شکاف برانگیز 4 درصد و 96 درصد آن هم در این اوضاع ، جهت مردم شهرش در مورد زمین بازی طراحی شده است در خارج کشور هشدار دهد . «فتنه اقتصادی» طرح جدیدی است که باید مراقب آن بود.

یادمان باشد همه در یک کشتی نشسته ایم ؛ حتی اگر روحانی رییس جمهور مطلوب مخالفانش نباشد

واژه های کلیدی: سیاسی | ارتباط | قانونی | رییس جمهور | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار