همیشه بازار آمریکا میلادی گلدمن ساکس

همیشه: بازار آمریکا میلادی گلدمن ساکس سال میلادی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات اگر ممنوع التصویر شده است باشم/ خدا را شکر می‌کنم, یک مربی در سال اقتصاد مقاوم

سرمربی اسبق تیم ملی کشور عزیزمان ایران گفت: تاکنون با دید مقایسه به طارمی و منشا نگاه نکرده‌ام. 

اگر ممنوع التصویر شده است باشم/ خدا را شکر می‌کنم, یک مربی در سال اقتصاد مقاوم

مایلی کهن: اگر ممنوع التصویر شده است باشم؛ خدا را شکر می کنم/یک مربی در سال اقتصاد مقاومتی همینجور پول ها را می گیرد و به ریش ما می خندد

عبارات مهم : ممنوع

سرمربی اسبق تیم ملی کشور عزیزمان ایران گفت: تاکنون با دید مقایسه به طارمی و منشا نگاه نکرده ام.

محمد مایلی کهن در گفت و گو با ایلنا، راجع به شرایط نه چندان خوب این روزهای استقلال اظهار داشت: نمی شود که یک تیم هر لحظه شرایط خوبی داشته باشد. این فراز و فرودها هر لحظه وجود داشته هست. طبعا اگر اجازه بدهند شرایط بهتر می شود. تیم های ما زیاد مسئله مدیریتی دارند. مگر نگفتند پرسپولیس دویست و استقلال 100 میلیارد بدهی دارند؟! من فکر می کنم اگر این تیم ها مدیر نداشتند الان شرایطشان بهتر بود.از کجا معلوم که اینها بروند زیاد نشود. مسئله جای دیگری است.

اگر ممنوع التصویر شده است باشم/ خدا را شکر می‌کنم, یک مربی در سال اقتصاد مقاوم

وی در ادامه افزود: منصوریان کارش خوب است و باید به او وقت داد. با 4 یا 5 بازی نمی شود گفت که شرایط خوب است یا بد. در سپاهان شرایط آقای کرانچار چطور است؟ شما خودتان خارجی دوست هستید.

سرمربی اسبق تیم ملی راجع به احتمال موفقیت پرسپولیس در برابر الاهلی عربستان گفت: شانس زیادی جهت پرسپولیس قائل هستم. پرسپولیس باید بازی را ببرد. ولی خب اگر بازی 3-3 شود هم به نفع ما خواهد شد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس راهی دور بعدی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی کشور عزیزمان ایران گفت: تاکنون با دید مقایسه به طارمی و منشا نگاه نکرده‌ام. 

وی راجع به مقایسه طارمی و منشا گفت: با این دید بازی آنها را نگاه نکرده ام ولی هر دو خوب هستند و فوتبال را به خوبی بازی می کنند و می توانند کمک کنند.

وی راجع به عملکرد خوب برانکو برابر الاهلی در نیمه دوم اذعان داشت: من با این اصطلاحی که جامعه فوتبال می گذارند موافق نیستم. نیمه دوم نیمه مربیان یعنی چه؟یعنی نیمه اول جهت همسایه است؟ هر دو نیمه جهت مربیان هست. این نمی شود که تقسیم کنیم.

مایلی کهن راجع به درگیری کی روش با دو نفر در استخر و همچنین دعوت نکردن از بازیکنان تازه در اردوی تیم ملی گفت: مگر تا به الان غیر از این عمل کرده است؟ مثل مردها پرتغالی عمل می کند ولی رنگش نکنند و به عنوان پرتغالی به ما قالب کنند. این نظرش است و من نمی توانم حرفی بزنم که چه کسی را دعوت می کند و چه کسی را دعوت نمی کند. حق یک مربی هست. ولی آیا کنکاش نمی کنید 10 روز در کشور عزیزمان ایران است و بقیه روزها در استراحت است و در سال اقتصاد مقاومتی همینجور پول ها را می گیرد و به ریش همه ما می خندد.

اگر ممنوع التصویر شده است باشم/ خدا را شکر می‌کنم, یک مربی در سال اقتصاد مقاوم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در آخر راجع به شایعه ممنوع التصویر شدنش بیان داشت: من هم مثل شما تازه شنیده ام. اگر واقعیت داشته باشد خدا را شکر می کنم. اصلا چیزی به من نگفتند راجع به ممنوع التصویر بودنم. ولی اگر چنین چیزی باشد شکر و اگر هم نباشد بازهم شکر می کنم. به قدر کافی من را در این سالها نشان داده اند.

واژه های کلیدی: ممنوع | اقتصاد | فوتبال | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار