همیشه بازار آمریکا میلادی گلدمن ساکس

همیشه: بازار آمریکا میلادی گلدمن ساکس سال میلادی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی پیوند عضو به اتباع غیرایرانی همچنان ممنوع است

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با تاکید بر این که هیچ بیماری چه ایرانی و چه خارجی امکان خوابیدن پنهانی در بیمارستان را ندارد، تصریح کرد:

پیوند عضو به اتباع غیرایرانی همچنان ممنوع است

پیوند عضو به اتباع غیرایرانی همچنان ممنوع است

عبارات مهم : خارجی

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با تاکید بر این که هیچ بیماری چه ایرانی و چه خارجی امکان خوابیدن پنهانی در بیمارستان را ندارد، تصریح کرد: اخباری مبنی بر پیوند عضو به بیماران خارجی واقعیت ندارد.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام وبدا، دکتر محمد حسین میردهقان در تصویر العمل به اخباری مبنی بر “گردشگری سلامت، بیمار ایرانی را پشت در اتاق عمل نگه داشته است” گفت: با توجه به کارها وزارت بهداشت در خصوص گردشگری سلامت، تمامی بیماران از طریق سامانه الکترونیک بیمارستان و پورتال جامع گردشگری سلامت پذیرش شده است و به هیچ وجه امکان ارائه خدمات به بیماران خارج از چارچوب سامانه اطلاعات بیمارستان میسر نیست. بنابراین هیچ بیماری چه ایرانی و چه خارجی امکان خوابیدن پنهانی در بیمارستان را ندارد.

پیوند عضو به اتباع غیرایرانی همچنان ممنوع است

دکتر میردهقان همچنین تصریح کرد: سیاستگذاری وزارت بهداشت و قوانین ابلاغی در این خصوص بر مبنای استفاده از ظرفیت خالی تخت های بیمارستانی بویژه در بخش غیردولتی است.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در خصوص عنوان پیوند عضو نیز گفت: با توجه به اینکه از سال 1393 طبق بخشنامه ابلاغی از سوی وزیر بهداشت، پیوند عضو به اتباع غیر ایرانی ممنوع شده است هست، هر نوع ادعایی از سوی نویسنده این مطلب قطعا نیاز به ارائه مستندات دارد و در صورت وجود شواهد در این خصوص مراتب با جدیت به وسیله وزارت بهداشت پیگیری و برخورد خواهد شد.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با تاکید بر این که هیچ بیماری چه ایرانی و چه خارجی امکان خوابیدن پنهانی در بیمارستان را ندارد، تصریح کرد:

میردهقان یادآور شد: متاسفانه در خبر مذکور، نویسنده از مسیر نقد گردشگری سلامت در عنوان پیوند خارج شده است و با ارائه آماری مبهم و غیر قابل استناد، پیوند به بیماران خارجی را مطرح نموده که غیر واقع بوده این در حالیست که وزارت بهداشت با حساسیت کامل در صورت مشاهده هر نوع تخلف طبق دستور وزیر بهداشت برخورد قانونی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: متاسفانه مطلب انتشار یافته مشمول بر ابهامات و بیانات متعدد بدون شواهد است و پاسخگویی در این موارد صرفا در صورت ارائه مستندات متقن میسر خواهد بود و در غیر این صورت موجب بی اعتمادی مردم به ساختار نظام سلامت کشور می شود.

واژه های کلیدی: خارجی | سلامت | ایرانی | ایرانی | بهداشت | گردشگری | گردشگری | بیمارستان | بیمارستان | وزیر بهداشت


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار